Herbata wraz z dzbankiem i filiżankami to uniwersalny pomysł na prezent dla każdej Pani domu. Na rynku jest wiele dzbanków do herbaty, które kuszą niesamowitym wyglądem, oryginalnym designem oraz atrakcyjną ceną. Koszt dzbanka do herbaty w dużej mierze zależy od materiału, z jakiego został on wykonany. Wiadomo szklane naczynia są znacznie tańsze od porcelanowych wyrobów. Ile zatem należy zapłacić za wysokiej jakości dzbanki do herbaty?
Szklane dzbanki do herbaty
Dzbanki do herbaty wykonane ze szkła są bardzo popularne w sklepach. Można natrafić na dzbanki z przezroczystego, klasycznego szkła. Tego rodzaju dzbanki są najtańsze, ich ceny zaczynają się już od 15 złotych za dzbanek o pojemności jednego litra. Naczynia te są bardzo praktyczne. Szkło trzyma temperaturę naparu, dzięki czemu dzbanek sprawdzi się zarówno podczas uroczystości domowej, jak i przy spożywaniu posiłków z rodziną. Szklane wyroby są ładne same w sobie, lecz wiadomo też, że są tanie i oklepane, dlatego polecane są do własnego użytku, nie bardzo nadają się na prezent.
Porcelanowe dzbanki do herbaty
Dzbanki do herbaty (https://www.dutchhouse.pl/akcesoria/dzbanki) wykonane z porcelany są nie tylko praktyczne, ale i przyciągają wzrok. Porcelanowe naczynia są dostępne w wielu wzorach, kolorach a nawet kształtach. Dzięki takiej różnorodności każdy konsument znajdzie odpowiedni produkt dla siebie. Porcelanowa zastawa idealnie sprawdzi się jako prezent. Może być podarowana z okazji zwykłej parapetówki, z okazji urodzin albo z okazji bardziej uroczystej jak jubileusz ślubu bądź złożenie przysięgi małżeńskiej. Porcelana jest materiałem znacznie droższym od szkła, dlatego ceny porcelanowych dzbanków są znacznie wyższe. Ceny uzależnione są także od rodzaju użytej porcelany, sposobu dekorowania oraz modelu. Polska porcelana jest kosztowniejsza niż podróbka pochodzenia chińskiego. To samo tyczy się sposobu dekoracji. Dzbanek ręcznie malowany to koszt rzędu od 100 zł, zaś wyroby z porcelany zdobionej maszynowo można kupić już od kilkunastu złotych w większości marketów.